Svetainės dizainas yra kuriamas tokiais etapais:

  • Kompanijos analizė. Susitikimo su klientais metu yra analizuojama įmonės veikla, esami bei potencialūs klientai, siekiama pritraukti tikslinė lankytojų auditorija.
  • Stilistikos parinkimas. Nustatomas pats puslapio stilius, spalvos, formos, simboliai. Kartais šis etapas jau yra iš anksto numatytas įmonės firminio stiliaus knygoje (brand book). Jeigu firminio stiliaus knygos įmonė neturi jis yra formuojamas naujosios internetinės svetainės dizaine.
  • Asociacijų parinkimas bei grafinės medžiagos paieška. Kuriant svetainės dizainą kartais geriau pateikti ne fizines parduodamų produktų ar siūlomų paslaugų savybes, bet formuoti psichologinį ryšį su teikiamomis paslaugomis ar prekėmis. Pavyzdžiui, parduodant įmonėje užsiimančioje pramoninių atliekų tvarkymo paslaugomis, tikslinga dizaine naudoti ne atliekų vaizdus, bet žaliuojančią pievą, simbolizuojančią ekologišką puikiai sutvarkytą aplinką.
  • Informacijos išdėstymo planavimas. Tai vienas svarbiausių dizaino kūrimo etapų. Šio etapo metu, nustatoma svetainės navigacija bei visi galimi informacijos išvedimo būdai. Puikiai suprojektuota svetainė užtikrina lengvą ir greitą tekstinės bei grafinės informacijos randamumą bei nevarginantį skaitomumą.

Pirmiausia, kuriamas titulinis internetinės svetainės puslapio dizainas. Jis pateikiamas užsakovo vertinimui, atsižvelgiant į užsakovo pateiktas pastabas, titulinio puslapio dizainas gali būti koreguojamas. Kai užsakovas patvirtina titulinio puslapio dizainą ant jo pasirašydamas, kuriami vidiniai internetinio puslapio dizainai.